I april 2015 kontaktede Tine Vinther Clausen bestyrelsen i QLF efter Tv2 havde vist trailere fra "På røven i Nakskov". Lolland-Falster Lovestorm blev skabt som en kærlig protest mod den stigmatisering Lolland-Falster var (er?) udsat for. Når der skal rapporteres fra udkanten valfarter journalisterne til Lolland. Nu skulle vi vise, at vi er og kan andet end at være på røven!
Det blev en enorm succes! I løbet af de første 48 timer var der over 20.000 medlemmer i Facebook gruppe, der blev stormet i gang af alle de skønne kvinder i QLF. " Hvis jeg skal se på kampagnen med brandingøjne, er der her tale om en sjældent set branding af området, en branding foretaget af borgerne selv. En borgerbranding. En kampagne, der ikke var tænkt som sådan, men ”blot” som kærlig modvægt til et unuanceret billede i offentligheden af området, men som er blevet til branding, fordi fortællingerne vitterlig er blevet delt, læst, hørt og registreret af andre borgere. Det har været fra borger til borger, gennem netværkets netværk. Dertil kommer den massive presseomtale, der virkelig har sat skub i synligheden, langt ud over Lolland og Falsters grænser" skrev journalisten Abelone Glahn i juni 2015
Lolland-Falster Lovestorm er et superfint eksempel på et netværk, der er udsprunget og skabt i vores QLF netværk: det er vi rigtig stolte af :-).